2013. júl 10.

Apró dolgok

írta: Szilárd.
Apró dolgok

rovid alap.png
Az apró dolgok fontosak! Egy kósza napsugár, egy vidám dallam, mosoly meg ilyenek, tudjátok, ami mellet sokszor elmegyünk, de észre sem vesszük őket és ez hiba. Hatalmas hiba, hisz egy-egy jól elkapott pillanat meghatározza az egész napot.
Ma reggel akkora mosollyal az arcomon indultam munkába, hogy attól féltem örökre úgy marad a szám. És nem is kellett hozzá sok; csupán egy megfelelő időben elindított zene és némi reggeli napfény. Ezt a számot hallottam nemrég egy animációs filmben és azóta a napindító kedvencem lett. Legszívesebben minden embernek odaköszöntem volna, mint valami musicelben.

Tudám furán hangzik, de borzasztóan fontos, hogy néha ne csak a földet nézzük reggelente. Elképesztő, hogy mennyi pozitív energiával tud indulni egy nap ha úgy akarjuk. Nagyon sokat kell még tanulnom/tanulnunk. Persze  most úgy tűnik, hogy úgy mondom, mintha valami hatalmas újdonságot fedeztem volna fel... ha nem is így van annak ellenére még nem árt néha rácsodálkozni a régi dolgokra! És ha valakinek megtetszik a dallam és elmosolyodik, már megérte.

(És egy kicsit ide is tartozik, mert szeretném megemlíteni egy igazán pozitív személyiség blogját akiről, azt hiszem példát vehetnénk az év 365 napján! David Dorky virtuális lenyomata.)

Szólj hozzá

fény boldogság rövidek Pozitív