2013. júl 18.

#53 Együtt a zombi apokalipszisben

írta: Szilárd.
#53 Együtt a zombi apokalipszisben

Sandy alap háttér.png

Már lassan két hónapja, hogy Sandy és Én szimbiózisban éldegélünk egymás mellett. Vére kezdünk összerázódni a kezdeti nehézségek ellenére, és igaz, hogy azóta megpróbált kirúgatni, elraboltatni és fizikálisan is bántalmazott egyszer (komolyan mondom, nem viccelek olyan pukli volt a homlokomon, hogy nem igaz, de ezekről majd később), de mindezek ellenére mára egész jól megvagyunk. Túl az első részlet befizetésén, túl egy fesztiválon és túl néhány hosszú vonat úton (Tehát a Cut the Rope játék összes része, kimaxolva, yeah baby! :) )
Tegnap(előtt) pedig belekeveredtünk a zombiapokalipszisbe és én futottam mint az őrült:

Okostelefon lévén végre, megnyílt előttem a jobbnál jobb és ostobábbnál ostobább alkalmazások letöltésének lehetősége. Egy idő után azonban a buszmenetrendeken, ingyenes játékokon és vicces finghangokat játszó alkalmazásokon kívül valami izgalmasabbra vágytam és letöltöttem egy fizetős alkalmazást, a Zombies Run-t.
zambies.png

Tulajdonképpen egy futós edzőprogramról van szó olyan kis puhány kockáknak mint én. Vagy akármilyen kockának. De most komolyan, 10-ből 8 ember zombiapokalipszisről álmodik, mert ki ne szeretne péklapáttal és ismétlőfegyverrel büntetlenül embereket gyakni?
A játék célja a világégés túlélése, bázisépítés, védelem felállítása meg hasonló finomságok. Szóval igazi stratégiai játék, de... éééés itt jön a lényeg! Nem ám csak úgy heverészünk, esszük a chipset oszt majd gyakunk a kanapén! A nyersanyagért és felszerelésért kőkeményen meg kell dolgoznunk. Ugyan is úgy kapunk jutalmat és egyebet a játékban, ha kimegyünk a valódi világba és a valódi lábunkkal futkosunk (a nagyvilágba, mint egy őrült) egy megadott edzésterv szerint, miközben a fülünkben szól egy rádiójátékra emlékeztető sztori, ami mixelve van a saját Playlist-ünkkel. Például 500 méter megadott idő alatt, 5 alkatrész lesz a játékban.zambies 2.pngNa jó én egyenlőre a felkészítő alkalmazást töltöttem le, minek a célja, hogy 8 hét alatt megtanítson egyhuzamban 5 kilométert lefutni, anélkül, hogy a végén sírva fetrengenék Magenheim doktor segítségére várva. 

Szóval kedden este úgy is dolgom volt a Móricz Zsigmond tér környékén és gondoltam mire hazaérek egy pályát le is tudhatok. Bekapcsoltam a GPS-es követést, hisz a végén meg is lehet osztani, hogy merre zúztál a zombik éjszakáján. Egy kis loading és elindul végre a játék meg a sztori;

 

Egy helikopter lezuhan, mindenütt géppuskatűz, egy ijedt rádiós hang pedig közli veled a teendőket. Én egyenlőre állok a város közepén pislogva és vizualizáltam az éppen ledőlő Citadellát, a felborult villamosokat és minden ilyesmivel járó látványt. Sétálva elindulok hát és hallgatom a narrátort. Az a helyzet, hogy olyan issszonyatos brit akcentussal beszélt a csaj, hogy a Monty Phyton is csak pisloghatna mellette, szóval erősen össze kell szednem minden angoltudásom, ha nem akarok meghalni. Aztán egyszer csak vége a bevezető dumának és elindul az első zeném. Egy kis ír kocsmazene. Aztán narrátor, aztán kocsmazene, aztán narrátor és itt szeretném megjegyezni, hogy Paddy and the Rats-ra NEM LEHET ezt csinálni! Egyszerűen kedvem lett volna megállni és szanaszét rúgni minden zombi seggét egy asztallábbal, nem hogy elfussak előlük! (Nem sokkal a Playlist csere után és a hörgő hangok hatására viszont azt hiszem egy sarkon hirtelen kiforduló nénitől úgy megijedtem, hogy elengedtem egy halk női sikolyt...)
Végül a GPS a zsebemben sajna nem működött így az útvonalat nem tudom megosztani, viszont az élmény nem ettől lesz teljes. Ha minden igaz ma is megyek, mert kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.

Szólj hozzá

sport futás kocsmazene Zombik zombis játék