2013. okt 03.

#62 "We don't need money to have a good tiiiime!"

írta: Szilárd.
#62 "We don't need money to have a good tiiiime!"

we don't need.jpg

Sandy, az örök lázadó. Esetleg figyelemhiányos, nem tudom mi van vele. Azt hittem egy ideje már egész jól megértjük egymást, legalábbis minden jel erre utalt (kivéve talán mikor eltitkolja el a bejövő hívásaimat, alig öt percig keres egy műholdat a belvárosban, de van úgy, hogy annak is örülnöm kell, ha nem bungee jumpingol az asztal sarkáról töltővel az aljában). Na, egész jól megvagyunk és kész!
Ma reggel: boldog reggel. Frissen mosva indulok a villamos felé, ahogy szoktam és mire kiérek a házból sikerül is kibogozni a zsebemből a fülhallgatót. Még néhány lépés aztán fülhallgató szakszerűen behelyez, zene elindít, hallgat. Ám pár lépés után a folyamat a következő: megáll, szemöldök felhúz, értetlenkedni kezd. A hangerővel valami nem stimmel, sokkal halkabb, mint eddig szokott lenni. Persze hibakeresés fejben elindítva, majd megvilágosodás:
- Áh, reggel zuhanyoztam és biztos maradt víz a fülemben, ez tompítja a hangot. (Mikre nem képes a reggeli elme, nem igaz?)
Így hát ennek tudatában a további folyamat: fülhallgató visszahelyez, zene elindít, hangerőt felnyom és várakozás a villamosra (amúgy itt szeretném megjegyezni, hogy természetesen nem a víz a fülben volt a hiba oka).

Felszálltam hát a villamosra a hátulsó ajtónál (a 4-6-osra, ha valakit érdekel). Sétálgatok előre és miközben keresem a helyem, mindenki néz. (Persze, hogy néz hisz én járkálok itt egyedül) Sétálgatok tovább és egy fiatal lány is végigmér. (Hát na, a frissen mosott haj csodákat tesz) Még egy kis séta tovább; egy kisebb csoport is végigmér. (Hm, tényleg jóképű lehetek, mit lehet tenni). Végül mikor a nyugdíjas klub az ajtó mellet is csak engem néz, elgondolkodtam hol csúszott el ma a tér-idő kontinuum?

Véget ért a szám, amit hallgattam a lejátszási listában következőt viszont már nem szeretem, így Sandyt elővettem a zsebemből, hogy továbbnyomjam, de éreztem, hogy úgy rezeg, mint a vaddisznó! Persze, hogy rezeg, hisz olyan hangosan üvöltött a hangszóró, hogy csak úgy rezgett bele a hátlap. Baszki! A hangerő hiba abból adódott, hogy érzékelte is a fülhallgatót, meg nem is! A fele hangot odatette, a másikat a hangszóróra és így kidobta az éterbe, ám fülhallgatóval a fejemben ezt én nem hallottam. Lassan leállítottam, kikapcsoltam és szolidan az akksit is kivettem, bár ez utóbbit nem tudom miért kellett, de biztos ami biztos. A Blahánál leszálltam és élte tovább mindenki a mindennapjait... Sandyt otthon elverem.

Amúgy ez volt ma a szerencsés választott:

Legalább nem Papp Ritát hallgattam...

Szólj hozzá

zene villamos okostelefon Sandy