2012. júl 11.

EFOTT utóhang #3

írta: Szilárd.
EFOTT utóhang #3

1. és 2. nap:
Állítólag a fesztiválok nem alvásra vannak. Ez egy szép és jól bejáratott közhely, nem? Olyan barátságos kis üzenete van; emberek, közösség, jó zene, mulatság. A lóf...t! Ember nincs, aki képes fél hétnél tovább aludni egy sátorban. Miért? Mert fél hétkor már a Mars felszínét megközelítő hőmérséklet van odabent bazz! Azért!
Ráadásul ha rólam van szó a sátor tutira nem esik "szellő járatba" és a környék egyetlen hangosbemondója elé kell települnie, ahol a hanghullámok 100%-os hatásfokkal verik telibe a vásznat.
-JÓÓÓÓÓÓ reggeeeelt Velenceee! Ez iiiitt a Lesz Rádió!!! (Ugyecsakszórakozol...)

Hát jó, ha sátor installálva van akkor az installálva van, innen mozdulás már nincs. Nem baj, sors elfogadva party pacsker fel, új sityak felhúz, psp kézbe és irány wi-fit keresni. Elvégre ez az utolsó lehetőség, hogy megtudjam másnap mikor induljak a vonat felé, hogy időre felérjek Pestre, ahol OKJ vizsgát fogok tenni és végre lezáruljon három és fél évnyi szívás. Nos, láttatok már bagzó macskát? Kis rühes dög, aki mindennek nekidörgölőzik és körüljár mindent. Körülbelül én is így jártam a pusztát, illetve a party sátrakat körbedörgölőzve, hátha valami kis "net-cafatot" telibe kapok és jó lesz nekem. Egyetlen-egy ember áll a napsütés kellős közebén kezében egy kis fekete dobozzal, homárra sült tarkóval és anyáz a nagyvilágba. Hát én vagyok az az ember természetesen, ugyan is sehol semmi az éterben. Végül mikor a Metro sátor előtt is eleget nevettek rajtam úgy döntöttem, hogy 10:00-re kell felérni és kész, jó lesz az. (8:00-ra kellett volna)
A civil falus kitelepüléssel meglepő mód nem volt semmi gond. Egyedül talán a napon hagyott -nem véletlenül árválkodó- trambulint nem kellett volna kipróbálni, ugyan is surprise-suprise FORRÓ! (Erősen égett bőrfelületek száma immár háromra nőtt, ha beleszámítom az égett könyököt is, amit sátorban csináltam a táska fém cipzárjával.)
Este: Bëlga mehet, Brains mehet (honnan ez a gandzsa szag!?), Neo mehet (Pszihodelikus sokk, ha akarod ha nem: megy), valami UK-ból jövő cincergés mehet. Mindezt a kétszer 40 fokos vodkával kísérve, pedig azt hittük örökre leszámoltunk a kis rohadékkal... Képszakadás mehet.
Reggel: Uhh, várjá' várjá'... tudom, hogy van valami dolgom. Hopp egy bokor, hát hogy kerül ez ide? Mi is van? Valami mehet... mehet? A vonat bazze! A vonat! Irgalmatlan tempóban összepakolás, vonatra fel, ruhát ingre és makkoslépőre lecserél (jé egy tetkó van a kezemen...), kábelt lefektet és irgalmatlan tempó 2-ben vizsgázni behuppan.
Cenzúra rész -pedig nem volt rossz...
Estére be volt tervezve egy fogorvos látogatás. Ilyen utolsó finomításként kell visszamenni, mert valamit csiszolni akar a tömésen. Gondoltam én. Hm. NEM! Egy gyökérkezelés következtében letört (f*szt) kettétört egy fogam. Na ezt kell kipótolni, koronázni stb. És csiszolás alatt azt értette ez a félszadista állat, hogy flexelés! Amikor elővette az injekciót már gondoltam, hogy nem teázás lesz a dologból. Nekiállt, hogy körbevájja az ideiglenes tömést (amiről szentül meg voltam győződve, hogy az a végleges. Elvégre 11.000-ért elvárná az ember), szóval legyalulta a fél vagyont a számban, hogy egy másikkal helyettesítse. Ó, hogy mentél volna szakmunkásnak te ****! Szóval 22.000 Forintól és fél liter verítéktől szabadultam meg újfent és gondoltam már csak egy sör kell, meg a Disney csatorna és reggel visszamegyek Velencére.
Hogy mi? Vihar lesz Velencén? És nem is akármekkora? Ugyan kérlek, a sátor jól le van rögzítve, biztos ellen áll majd neki. Aha...biztos...

                                            Utolsó rész: Hamarosan

Szólj hozzá