2012. aug 09.

Hova tűntem már?

írta: Szilárd.
Hova tűntem már?

Bocs "Hurdlerezem" villant be a legegyszerűbb magyarázat "Hurdlerezés közben." Tudom nem nagy magyarázat, de ez az Olimpia! Teljesen kiváltja belőlem a sportembert, még akkor is ha csak a gépen nyomkodom a sportjátékokat. Nem is érek rá mert vissza kell mennem, 6 évvel ezelőtti nagy nyári szerelmemhez a Hurdlerhez...
hurdler.PNG

Az egész játék egyszerű mint a bot (ez esetben pálcika, ha-ha-ha -.-) csak egy kis emberrel kell akadályokat átugrálni, miközben fülbemászó dallam, szól. Én anno órákat voltam el vele. Fenéket vagyok el vele most is! Akinek van kedve kipróbálni itt elérhető:
LETÖLTÉS

Egyébként nemrég a google is úgy gondolta jó móka a gátfutás. Ki is dobták doodle-ba az olimpia kapcsán. A rekordom 11 másodperc...

google-doodle-hurdles-olympics.jpg Ha kijátszottátok magatok ezzel is (ismétlem 11 másodperc...) élvezzétek ki a nyár végét. Jó tudom, hogy bőven augusztus eleje van, a nyár meg kb. szeptember 29-ig tart, de kötelességemnek éreztem valami sablon szöveget írni.
Szóval mikor nem Hurdlerezés van, süttetem magam kerekre és hamarosan visszatérek!                      



Szólj hozzá