2013. feb 08.

Star Wars VII - 2015!

írta: Szilárd.
Star Wars VII - 2015!

rovid alap.png

Azt hiszem mióta kilenc éves koromban fénykardot kértem magamnak karácsonyra, hivatalosan is Star Wars rajongónak tekinthetem magam, szóval nem kis izgalommal várom a 2015-re elkészülő VII. részt. (Főleg, hogy már a rendező kilétét is tudjuk. )
Nagy divat mostanság filmeket elemezni a neten és véleményezni boldog-boldogtalan mozgóképes munkáját, így nem is akarok erre nagyon kitérni.
Csak találtam ezt a videót és elgondolkoztam, hogy nagyon király meg minden, de én nagyon örülnék neki, ha nem csak ennyiről szólna az új film. Manapság az összes játék, SW rajzfilm sorozat a csilli-villi fénykardpárjbajra van kihegyezve, na meg az akcióra. Örülnék, ha az új rész egy mélyebb, mondanivalóval megáldott V.részt idéző alkotás lenne. (Tudjátok: "Tedd vagy ne tedd..." , "...az Erő az, ami összetartja a galaxist..." stb ) Szóval nem sugárspádéval hadonászó csuklyás fazonok atlétika bemutatójáról szólna az egész film.
Íme a "fan made trailer":

...

u.i.: Tartsátok távol Puzsér Róbertet ettől a videótól, mert a fazon még képes és nekiáll kielemezni a két évvel későbbi filmet eme videó alapján...

Szólj hozzá

rövidek Star Wars Puzsér