2013. feb 19.

Drogériában voltam

írta: Szilárd.
Drogériában voltam

Drogéria.png
A minap életemben először drogériában voltam. Vagy ahogy a francia mondaná Lö' parfümériában (bár ez utóbbiban nem vagyok biztos...). A lényeg, hogy a szolárium után új szegmensét ismertem meg az eddig nem ismert világomnak. Szóval a hozzám hasonló világtalanok kedvéért leírom, hogyan működik egy ilyen látogatás a való életben.

Amint átléptem a lopásérzékelős fehér kaput, abban a pillanatban teljes testtel, frontálisan ütköztem magával A drogériával. Gyakorlatilag az elcsorbult városi szaglásom tövig belefutott a drogéria láthatatlan illatfelhőjébe. Nna mondom ez új... Teljesen más közeg, szóval már a kapuban egy fél perces lefagyás következett és mint a szurikáták, hangtalanul vigyázzállásba vágva magam kémleltem az új terepet. Majd, ahogy a közeg sűrűsége engedte óvatosan lépdeltem a férfi részleg felé. Mint az kiderült onnan lehet tudni melyik a férfi részleg, hogy minden üvegcse vagy kék, vagy fekete, vagy rózsaszín, de mindegyik mögül Brad Pitt figyel rád a falról.
Nna, vágjunk bele gondoltam; leveszem az első üvegcsét a polcról, szippantok és puff kiugrott a Dzsinn a palackból: Kétméteres, tarkopasz, "Audiból veretős vastagfukszos-izomjenő" képében. Vigyázzállás, üvegcsére kupak vissza, üvegcse 20 Newtonméter forgatónyomatékkal visszahelyezve a polc hátuljába, hátraarc és séta a sor végéig. Hát ez így kezdetnek erős volt gondoltam, nézek egy "gyengébbet". Öt különböző üveg, öt egyforma szag, öt egyforma rituálé. Azt hiszem most kipróbálok egy rózsaszínt is mert a pénztáros csajszi mintha kezdene szédülni a polcvégtől-polcvégig való menetelésemtől. Szippantok a sokat mondó "Mild Flow" elnevezésű csodából és gyakorlatilag Justin Bieber visszanyalt az orromba. Oké, mostantól csak a formára megyek! Csak azt nézem meg, ami valahogy elüt a többitől. Az üvegmustra közben jön velem szembe egy tégla alakú (Komolyan tégla. Piros is volt, meg minden...) majd egy súlyzó alakú, egy ledes talpú egy tampon(!) és egy pénisz alakú! (Ezt a kettőt mondjuk erős váltásnak véltem a férfi osztályon így a tégla után)
Jó, próbáljuk a mikrofon alakút, roppant kreatív "decibel" névvel ellátva. Egyből nyakon fújtam magam vele, hogy lássuk döglik-e tőle a légy. Nem döglik. Viszont még mindig, így 3 óra elteltével sem érzek semmi mást, a parfümön kívül.
Szóval mostantól minden nap bemegyek Lö' parfümériába, köszönök kedvesen, futkosok a sorok közt, majd elégedetten távozom személyiségem több érzékszervre való kiterjesztésének lehetséges jelöltjével a nyakamon.

Szólj hozzá

illat drogéria üvegcse Parfüm