2012. dec 07.

Telnek a percek...

írta: Szilárd.
Telnek a percek...

nőj fel.png

 

Még mielőtt bárki messzemenő filozófiai tartalmat vél felfedezni a címben, sajnos előre kell bocsájtanom, hogy ez csak egy egyszerű tény. Bár sosem gondoltam volna, hogy egyszer engem is elér a nagy "időhajsza". Legalább is, ahogy én hívom. Mikor hallom panaszkodni a sok embert: "-Hát,de hö! Há' nekem nincsen időm ilyesmire" vagy "Hogy képzeled?! Nem érted, hogy nem érek rá!" , "Hurr-durr, bla-bla-bla...". Valahogy én sosem idegesítettem magam ilyesmiken, hisz mindig azt csináltam amire időt szántam, én döntöm el mi legyen. Nincs rinya, ha valami kimaradt, hát majd idő kerül arra is. Semmi stressz. De mostanában kezd felborulni az egyenlet:

 

Túlvállalás. Egy szó. Hihetetlen, hogy a semmittevés rabszolgája és napszámosa (ez lennék én, örvendek! ) szóval egy nap arra ébred, hogy túl sok feladatot vállalt és mindezt önként! Na jó, nem azt mondom, hogy nem jó érzés végre csinálni dolgokat, de ez jellemző... Ha csinálok valamit, hát mindent egyszerre akarok! Mint amikor svédasztalnál felhalmozol magad elé egy atomháborúra elegendő ételt, de azért viszel egy kis párizsis zsemlét is, biztos ami biztos...  (Vajon valakivel megesett már?)
Szóval a megváltozott körülményekhez, megváltozott munkaképesség kell! Így el is mentem egy csontkovácshoz, rakja már rendbe szerény izomzatú burkolatom. Ez idő alatt pedig volt alkalmam végiggondolni néhány történetet, amit sosem írtam még le plusz... a csontkovács. Izgi volt.
Szóval szurkoljunk nekem, hogy dübörögjön a gépezet, gyűljön a sok story (jah, nem...az van). Na de azért, hogy egyből rá is cáfoljak az optimális időkihasználásom elkezdésre, pár óra elfecsérlésével azért mégiscsak rajzoltam magamnak egy felnőtt dínót! (Biztos, ami biztos ugye. Mint a svédasztal...) Rawrr! 


V-Rex.jpg

Szólj hozzá

idő zsúfolt elfoglalt hajsza