Hirdetési öngól
Hirdetni többféleképp lehet: Lehet nénikkel, lehet gyerekekkel, meztelen nénikkel, meztele... ho-hóó! Majdnem beugrottam. A lényeg, hogy jó reklámot készíteni nem egyszerű munka. Mondjuk úgy, hogy egy jól megkomponált hirdetés ötletgazdájának úgy csillog az elméje, mint az Ofotért kirakata egy szudáni nyári délelőttön.
Tengtem-lengtem kicsit a neten és találtam egy képet, ami "fenetudjamiért" mosolyt csalt az arcomra... A WWF ötletgazdájának ugyanis annyira nem vágott az a bizonyos tekervényes. Összekombinálta a dolgot, mint Monty Python-ék a boszorkánypert;
"- Öö, szóval van az a papír. (Papír, hö-hö ez jó lesz!) A papír... fából van! (Igen-igen fa, az jó!) A sok fa az a'... a' nna, mondjad már, az A ERDŐ! Nna, akkor erdőt teszek a papírra, mert annak köze van hozzá, jó lesz az."
És bumm így lett a következő reklám:
Így legalább kézmosás után, míg törlöd a kezed, mindig elolvashatod a nagy igazságot:
Ha nem használsz papírt, megmentheted a Földet!
...
Majd kidobod a kéztörlőt a kukába. (?!)